Ander mense is die voorlees verwagte kenmerke Aanneming van 'n sistematiese benadering tot opleiding behels tipies die skep van 'n opleiding organisasie in die departement menslike hulpbronne wat verantwoordelik is om te verseker dat werknemers het toegang tot vereiste kursusse en loopbaanontwikkeling geleenthede. Dit werk gewoonlik formele leerbestuurstelsel sagteware, soos Saba, Capterra of Moodle, om natuurlik katalogusse te administreer. 'N Sistematiese benadering tot opleiding sluit voor - en na-opleiding assessering van die student se vaardighede en kennis om die berekening van opbrengs op belegging te fasiliteer en te bekragtig doeltreffendheid opleiding. verwagte voordele Hierdie benadering kan 'n organisasie te bestuur sentraliseer, outomatiseer herhalende funksies, bied self-service leiding aan gebruikers, lewer self-tempo inhoud op 'n deurlopende basis, ondersteuning standaarde soos die Sharable Content Object Reference Model, en gebruikers toelaat om persoonlike ontwikkelingsplanne te skep . Deur die ontleding van werkprestasie tot vaardighede en gapings kennis te isoleer, opleiding professionele vas te stel waar opleiding van die organisasie se behoeftes in plaas van net te reageer op opleiding versoeke. Hulle baseer ook hul besluite op faktore soos hoë getalle van die produk defekte, lae kliënt tevredenheid of die verhoging van bedryfskoste weens werknemer foute. ontleding van behoeftes Die eerste stap behels die assessering van opleidingsbehoeftes. Deur die waarneming van werknemers by die werk, onderhoudvoering bestuurders en vra kenner werkers oor wat hulle nodig het om te weet om hul take uit te voer, die opleiding van professionele mense meer akkuraat te identifiseer wat onderwerpe en aktiwiteite moet ingesluit word in opleidingskursusse. Gedurende hierdie fase, opleiding professionele identifiseer wanneer opleiding moet plaasvind en wat dit moet bywoon. Ontwerp en ontwikkeling van kursusse Die ontwerp van opleidingskursusse sluit gewoonlik definieer leer doelwitte en instruksionele doelwitte. Dit help afrigters formuleer die kursusraamwerk en ondersteun oefeninge en toetse. Hulle skep dan 'n projek plan wat die take, hulpbronne en tyd verpligtinge wat nodig is om die opleidingskursus produseer beskryf. Met hierdie inligting, borge en belanghebbendes kan goedkeur of wysiging van die plan en befondsing toe te ken. Implementering en evaluering van Kritiese komponente van die lewering van opleiding insluit skedulering klasse, nooi in aanmerking kom personeel, die uitvoer van die opleiding, die dop van deelname en die aanvaarding van terugvoer oor die gebeure. Monitering post-opleiding werkprestasie verseker dat opleiding produseer die gewenste resultate. Opvolg opnames wat instrumente soos Zoomerang of SurveyMonkey gee opleiding professionele waardevolle insette wat hulle gebruik om die instruksies wat op 'n sistematiese wyse te verbeter.
No comments:
Post a Comment