Monday, October 17, 2016

Trading Lessenaar Aanlyn-Advertensies

Vraagkantbeleid Platform Die Handel Balie gefokus op Hele Online Ad Ekosisteem, nie net RTB Wys sê uitvoerende hoof Groen AdExchanger: Ons aangeraak dit voor. maar wat die probleem is die Balie oplos Handel? Ons dink daar is twee baie moeilike probleme wat ons aanspreek. Wat is dit die moeite werd om 'n adverteerder om 'n advertensie te gebruiker wys, met hierdie eienskappe, op hierdie spesifieke webwerf, op hierdie oomblik? Wat is die mees doeltreffende en skaalbare manier om te sê wat 'n adverteerder / agentskap wil bereik met hulle teikenmark? Sê 'n ander manier-Ons in staat stel presisie pryse vir elke indruk in 'n hanteerbare wyse. Omdat aanlyn-advertensies is mededingend en hindernisse vir toetrede is laag (hoewel die bar is aan die toeneem), sal die bedryf meer doeltreffende, deursigtige en in werking tree. Ons is besig om 'n produk vir gesofistikeerde kopers en handelaars van online media. Tot hierdie evolusie gebeur, sal die grootste deel van die merk dollars bestee word aan ander kanale en formate. Ons besef die enigste manier om iets doeltreffend te koop is om te weet wat jy wil koop. Dit is nie die geval met die meeste vertoning vandag. die vermoë om 'n koper om genoeg inligting om elke indruk waarde - gebou op die bestaande voordele van real-time bied (RTB) ekosisteme, het die handel Balie gereedskap en 'n span wat die werklike prys ontdekking skep geskep. Daarbenewens is aanlyn-advertensies as 'n bedryf weer besig om gefragmenteerde en dus baie verwarrend om agentskappe en adverteerders. Ons fokus op die maak van aanlyn-advertensies eenvoudig en deursigtig. Die Trade Balie in staat stel om alle online kanale te bestuur en te sien die hele verkope tregter op een platform. Hoe kan jy jou oplossing te onderskei? Moet jy kyk na die Trade Balie in die kategorie DSP? Vroeg op, ons ernstig oorweeg om ons slogan wees, "Not Another DSP". Ek grap dat daar hotdog staan ​​op Madison Ave wat hulself doen 'n beroep ADVs; Die term is verdun. Die behoefte aan 'n DSP en doeltreffendheid in die ekosisteem is hoër as ooit tevore, aangesien RTB vinniger as kundigheid RTB is groei. Tog, in die letterlike sin, ons is 'n vraagkant platform, sodat ja. Onlangs het dit lyk DSP het sinoniem geword met RTB; maar dit moet meer as net RTB, en selfs meer as die vertoning wees. Ons spesialiseer in real-time bied, maar het 'n holistiese siening van alle digitale media. Die Trade Balie is gefokus op die hele breedte van die aanlyn-advertensies ekosisteem, nie net RTB vertoon inventaris. Die drie belangrikste differentieert wat onderskei die Trade Balie van ander ADV: Ons fokus op die evaluering van die hele verkope tregter van bewustheid tot optrede verbruiker, en weer, ons doen dit oor al die kanale - vertoon, soek, video, sosiale en e-pos. Oor en oor weer, hoor ons van ons kliënte hoe waardevol hulle vind ons verslaggewing. Op 'n makrovlak, ons wys agentskappe ware insigte oor hul hele online besteding, byvoorbeeld, die opheffing van hul vertoning veldtogte op die resultate. Op 'n meer dag-tot-dag basis, ons gee kopers die gerief van sien al hul resultate in 'n enkele verslag. Nog 'n primêre onderskeid is die manier waarop ons bou ons tegnologie stapel. Die Trade Balie se kernbesigheid is ons vermoë om vertoon advertensies te waardeer. Ons kern vertoning offer sluit inventaris integrasie met die groot ruil (waar ons bieër bedryf), universele dop, en data integrasie .. Maar met kanale buite vertoon, is ons die vorming van sterk vennootskappe, eerder as om te probeer en bou alles self en alles om alle mense. Ons dink 'n maatskappy probeer om 'n kenner in meer as een kanaal gaan eindig met 'n verwaterde produk. Die Trade Balie se waardasie enjin, bieër, en bid bestuur sagteware is so gesofistikeerd en effektiewe deels omdat hulle so 'n groot hoeveelheid data hefboom om te help met hul BESLUITNEMINGSKRITERIA. Dit is ons benadering tot data, in die besonder ons aandag aan die bestuur en die beskerming van data regte, en ons vermoë om baie verskillende bod uitdrukkings wat nog nooit tevore laat gebruik data om aanlyn te kom bestuur. Ons bemagtig ons kliënte met 'n veel meer holistiese koop oplossing. So as jy nodig het om ons te kategoriseer, dink aan ons as 'n DSP 2.0. Wat of wie is die teiken kliënt? Wat is 'n paar van hul eienskappe? Ons huidige kliënte tipies val in twee kategorieë: 1) Makelaars en adverteerders wat wil hoogs effektiewe vertoon advertensies koop en sien aksie insigte van alle kanale in een paneelbord. 2) Tegnologie platforms in ander kanale wat die vraagkant diens en verteenwoordig 'n betekenisvolle hoeveelheid vraag. Ons steek is aantreklik vir kopers beide groot en klein. Ons werk saam met houermaatskappye, onafhanklike agentskappe, en is self ook te vestig as die go-to vennoot vir die soektog agentskappe wat verstaan ​​hoe kragtig dit is om te soek te bestuur en te vertoon saam. Uiteindelik wil ons graag wou sien dat die regte handelsmerk dollar begin om aanlyn te vloei om hul teikengehore bereik, nou dat dit kan gedoen word by skaal en oor al die aanlyn-kanale. Ons hoop dat hierdie manier van dink praat met die GMO van groot merk adverteerders, wat die meeste te kry uit die doeltreffendheid wat ons verskaf het Met GMO, hoekom voed hulle in die besonder? Histories het die meeste GMO geglo dat Soektog is die enigste aanlyn-advertensies media wat in staat stel om bemarkers te gereeld en herhaaldelik weet wat hulle koop. Hoewel dit verander, dit is nog steeds waar-en dit is waarom digitale leef nog steeds ver onder sy potensiaal deel van die pie. 'N Groot deel van die probleem hou verband met hoe ons as 'n bedryf kenmerk sukses aanlyn veldtogte. Oor die algemeen as 'n bedryf, dit is baie swak gedoen. Die een toeskrywing model wat byna almal is dit eens verkeerd is om al die krediet aan die laaste klik. Wanneer sukses word gemeet aan ROI, of ROAS, bemarkers moet meetbare resultate. Hulle moet ook weet hoe ander kanale verder soek bygedra tot die algehele veldtog doelwitte te bereik. Ons maak 'n punt van die opvoeding van GMO wat die werklike probleem is die onvoltooide aansig van hoe verskillende vorme van aanlyn-advertensies in wisselwerking met mekaar. Die Trade Balie het 'n baie hulpbronne bestee aan Erkenning - help bemarkers verstaan ​​wat pogings spesifieke resultate gery. Beter Erkenning gee GMO die vertroue en versekering dat hul online media spandeer bestaan ​​uit dollars goed bestee. Wat dit beteken is dat ons dink ons ​​gee ons agentskap kliënte 'n baie sterk storie om hul merk adverteerders vertel. GMO sal ons grootste ondersteuners en uiteindelik die een wat ons produk sal kampioen. Wat is die data strategie met jou produkaanbieding? Enige planne op te help adverteerders los Erkenning? Om die beste te waardeer media, en die meeste waarde uit elke enkele indruk onttrek, moet jy groot hoeveelhede van data. Ons het 'n unieke benadering tot data, en veral die beskerming van die data, wat dit moontlik maak vir meer inklusiewe en effektiewe gebruik daarvan. Daar sal meer op TTD se data strategie uit te kom in die volgende paar maande, so verwag om te hoor oor die nuwe data Weids aanlyn kom as gevolg van benadering TTD se. Ons is voortdurend in gesprek met maatskappye wat unieke data poele, en verwelkom die gesprekke. Ons aangeraak Erkenning n bietjie vroeër, maar hier is hoe ons daaroor dink. Om Erkenning verstaan ​​wat jy nodig het om te dink aan bemarking as wat binne 'n verkoop tregter. Ter wille van eenvoud se, sal ons aanvaar ons net praat oor aanlyn-advertensies vir nou. In aanlyn-advertensies, alles is measureable en traceercode wat beteken dat jy kan meet hoe verskillende veldtogte raak aktiwiteit verder af in die tregter. So, byvoorbeeld, kan ons 'n adverteerder vertel dat sigbare veldtog # 1 gery baie navrae wat gelei het tot doelskoppe, terwyl sigbare veldtog # 2 het 'n baie beter op die brandmerk kant, die bekendstelling van kliënte om die produk. Ons gaan as verslae en statistieke, wat nodig is deur nie voldoende nie. Ons Erkenning verslae laat adverteerders tree onmiddellik op die insigte wat die Trade Balie myne, en nog baie meer effektief te koop. Deur die dop al hierdie dinge, bemarkers in staat is om behoorlik kenmerk wat pogings eintlik gery resultate en ROI. Deur toegeskryf wat resultate dryf, sal bemarkers weet waar om hul aanlyn dollars mees doeltreffend te bestee. Met betrekking tot jou vennootskap met Acquisio. kan ons meer van hierdie vennootskappe oor digitale kanale verwag? Ons is baie tevrede met ons vennootskap met Acquisio. Ons gaan voort om nuwe vennootskappe wat ons kliënte meer kanale, meer inligting, en nog baie meer unieke insigte hul media koop inlig gee teken. Veel meer is in die werke met ander kanale en ons sal voortgaan om alles te weef op dieselfde platform. Wat verras jy in die digitale advertensie ekosisteem vanjaar? Ek voortgaan om verbaas wees deur die blote volume van geleentheid wat daar buite in RTB en hoe ontluikende die data ruimte is. Daar is so baie geleentheid. Dit is snaaks, want ek het al betrokke by RTB sedert sy ontstaan, maar ek nog steeds verwonder aan hoe vinnig dinge verander en hoe groot hierdie ruimte is om. Dit is ook snaaks om te hoor mense praat oor advertensie tegnologie en selfs RTB word overinvested. Die aantal maatskappye op die Luma Vennote oog grafiek bangmaak mense. Ek sien soveel geleentheid en die groeikoers is so vinnig versnel dat ek dink net nie daar is oorbelegging. Ek dink nie daar is 'n paar slegte belegging, soos altyd. Ook, ek dink sekere maatskappye het te veel geld geneem in vergelyking met wat hul handves is, maar ek is voortdurend verbaas oor die grootte van die RTB geleentheid. Wat sal die sukses statistieke n kliënt gebruik om te meet Die Handel Balie? Dit hang af van die kliënt se doelwitte. Ons glo dat besteding Wys verbreed die hele verkope tregter van bo tot onder, sodat sukses sal uiteindelik gemeet aan die onderkant van die tregter-waar die kliënt aksies en herleiding plaasvind. Te dikwels in aanlyn, hoor ons adverteerders 'n lyn in die sand tussen hul merk veldtogte en hul direkte reaksie veldtogte. Die wêreld is nie so swart en wit. Ons meet die impak op beide doelwitte binne dieselfde veldtog. Aan die einde van die dag is, moet ons ROI te demonstreer aan ons kliënte-wys wiskundige verband tussen ons pogings en sukses van die kliënt. Ons is ook besig met 'n paar baie innoverende maniere om handelsmerkbewustheid, onthou meet, en vasmaak aanlyn kanale om die regte bemarking pogings. Daardie dinge is deel van ons poging om meer merk dollars aanlyn te kry. Volg Jeff Green (jefftgreen), Die Handel Balie (TheTradeDeskinc) en AdExchanger (adexchanger) op Twitter. Praat daaroor: Produk Bestuurder, gehoor bestuur platform - PRD, Roadmap, Aanspreekbaar gehoor, Erkenning, API, DSP, Agentskap Trading Desk - Online Advertising - Sydney, Australië - volle hervestiging Ons kliënt is 'n leier in die aanlyn advertensies computational koop stelsels in Asië. Die Produk Bestuurder, teikengroep is verantwoordelik vir die publiek bestuur produk te maak dit vir ons kliënte agentskap en handel lessenaar om doeltreffend te bestuur en insig in die gehoor se hul adverteerder. verantwoordelikhede Eienaarskap van gehoor bestuur produk inisiatiewe wêreldwyd. Vestig en in stand te hou die sleutel verhoudings met gehoor data en tegnologie-vennote. Publiseer Produk Vereiste Dokumente (PRD) vir gehoor bestuur spesifieke produkte. Werk binne die produk span te prioritiseer padkaart produk ontwikkeling. Werk nou saam met tegniese span te lewer op vereistes gehoor bestuur. Verskaf intelligensie mark en 'n skerp insigte vir gehoor bestuur. organisatoriese teen hangers VP, Engineering uit te voer op die bou van vereistes gehoor bestuur. Hoof-Wetenskaplike om saam te werk op navorsing en die skepping van 'n spesifieke gehoor insigte en bestuur algoritmes. Infrastruktuur Bestuurder om 'n hoë werkverrigting, betroubaarheid, sekuriteit, sigbaarheid, en 'n lae koste van platform bedrywighede in die bestuur van gehoor data te verseker. Bemarkingsdirekteur intelligensie mark en mededinger insigte verskaf. Sleutel prestasie-aanwysers Elke beduidende verkoper van aanspreekbaar gehoor data en tegnologie verbind om ons platform (bv 3rd party dataverskaffers) 90% globale aanvaarding koers van ons gehoor bestuur produkte. Top 5 kliënte te gradeer ons nommer 1 of 2 in terme van gehoor bestuur vermoëns, doeltreffendheid, en gemak van gebruik. Doen nou aansoek Online adverteer handel lessenaar, aandelemark voorspellings. 19 Maart, 2013 Kritici - en mededingers - van agentskap handel lessenaars sê die gebrek aan. Hulle is aanlyn advertensie kopers wat dikwels kompeteer met agentskap handel lessenaars. 12 November, 2013 Onder hierdie scenario, handel lessenaar is byna identies aan die aankoop van advertensies deur. Antony het sy digitale loopbaan terwyl jy werk vir Google in sy. September 27, 2013 Vir media-agentskap handel lessenaars, het programmatiese hulle toegelaat om te gaan. "Ons het 'n eie data platform wat die hele digitale dek. Online adverteer handel lessenaar: Op Staan op, ons in staat is om aanlyn advertensie ruil dienste deur middel van ons aanlyn-media koop platform, Trading Desk. Met Trading Desk jy kan verbeter die. Jun 17, 2014 Die sprekers aangespreek frustrasies bemarkers 'met die gebrek aan deursigtigheid in die aanlyn-advertensie ekosisteem, beide aan die kant van die agentskap handel. 29 Augustus, 2014. Sommige vergelyk die funksie van die handel lessenaar om die aandelebeurs personeel winkels, voer en optimaliseert multi-kanaal digitale reklame. aandelemark voorspellings: Die agentskap handel lessenaar model is aanvanklik trialed op vertoon advertensies. Benewens vertoon, agentskap handel lessenaars is ook nou aktief koop aanlyn. kolom Vandag se is geskryf deur Jeff Green, uitvoerende hoof van die Trade Balie. Dit is 'n sprekende spoedwal in die aanlyn-reklame bedryf se versnelling gesprek. Hoekom?


No comments:

Post a Comment